II etap „Projektantów edukacji”: najczęściej zadawane pytania

Kto pyta, nie błądzi. Często bywa jednak, że nasze pytanie zadał już wcześniej ktoś inny. Zamiast czekać na odpowiedź, warto więc sięgnąć „do źródeł”. Poniżej przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań związanych z konkursem. Jeżeli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, sprawdź jeszcze regulamin.

1. Kto bierze udział w II etapie konkursu?
W II etapie konkursu obligatoryjnie biorą udział wszyscy laureaci I etapu. Mogą w nim jednak wziąć udział również pozostali uczestnicy I etapu, którym nie udało się zdobyć grantu na realizację swojego pomysłu. Wystarczy, że zgłoszą realizację projektu na naszej stronie internetowej.

2. Jak mogę zgłosić realizację projektu?
Aby zgłosić realizację projektu, należy:

  • wejść na stronę www.projektanciedukacji.pl/konkurs i kliknąć przycisk „Opisz realizację”,
  • zalogować się,
  • wybrać pomysł, który realizujesz, i kliknąć przy nim przycisk „edytuj”,
  • przewinąć stronę w dół do sekcji „Etap II”,
  • wypełnić obowiązkowe pola.

W tym miejscu można też dodać załączniki.
Aby zakończyć zgłoszenie, trzeba jeszcze zaakceptować regulamin i kliknąć „Zgłoś realizację”. Po zgłoszeniu realizacji projekt nadal można edytować – formularz zostanie zamknięty 5 czerwca.

3. Czy po zgłoszeniu realizacji nadal mogę edytować odpowiedzi w formularzu?
Tak, zmian w formularzu z realizacji projektu w II etapie konkursu możesz dokonywać do 5 czerwca 2020 r.

4. Czy mogę edytować odpowiedzi w formularzu z I etapu konkursu?
Nie, formularz I etapu jest trwale zamknięty. W formularzu II etapu znajdziesz jednak pole „Co się zmieniło w stosunku do pierwotnego pomysłu i dlaczego?”. To tutaj możesz opisać modyfikacje, jakich dokonaliście w trakcie realizacji projektu.

5. Czy muszę przedstawić faktury i rachunki z realizacji projektu?
Nie, nie wymagamy dokumentacji finansowej. Jeżeli jesteście laureatami I etapu, to, w jaki sposób spożytkowaliście grant, należy jednak opisać w odpowiednim oknie w formularzu realizacji.

6. Czy istnieje możliwość zmiany zdjęcia profilowego projektu lub cover photo?
Nie ma takiej możliwości.

7. Czy w formularzu z realizacji projektu można załączyć zdjęcia, grafiki i dokumenty?
Tak, jest to nawet bardzo mile widziane. Uwaga! Zgodnie z wytycznymi RODO konieczne jest przesłanie na adres kontakt@projektanciedukacji.pl zgód na wykorzystanie wizerunku wszystkich osób, które znajdują się na zdjęciach. Możecie skorzystać z naszego formularza zgody lub z odpowiedniego dokumentu w Waszej szkole.

8. Czy w formularzu z realizacji projektu można dodać załącznik w postaci filmu?
Aby dodać film, należy najpierw zamieścić go w zewnętrznym serwisie video (np. YouTube, Vimeo, Flickr), a następnie wygenerować link i zamieścić go w odpowiednim oknie naszego formularza.

9. Do kiedy trwa konkurs?
Termin realizacji projektów upływa 5 czerwca 2020 r. Do tego czasu musicie też zakończyć opis realizacji w formularzu. Ogłoszenie wyników II etapu konkursu nastąpi 15 czerwca 2020 r.

Zobacz także

Harmonogram

Zobacz, kiedy startują poszczególne etapy konkursu.

Nagrody

Przeczytaj, jakie granty i inne nagrody możesz zdobyć.

Galeria pomysłów

Zobacz wszystkie pomysły zgłoszone do konkursu.