75 pomysłów na wagę zwycięstwa! Poznaj laureatów pierwszego etapu XII edycji naszego konkursu

Na tegoroczną, XII edycję konkursu „Projektanci edukacji” nadeszło aż 419 pomysłów na projekty edukacyjne z całej Polski. Jury oraz internauci wyłonili 75 zwycięzców, którzy otrzymają granty po 1000 zł każdy, dyplomy Projektantów Edukacji i półroczne prenumeraty miesięcznika FOCUS dla placówki.

Szkoły uczestniczące w konkursie zostaną też wpisane na mapę Dobrze ZaPROJEKTowanej Edukacji. A my już teraz i natychmiast chcielibyśmy serdecznie pogratulować wszystkim – i zwycięzcom, i uczestnikom. Znów sprawiliście, że na twarzach jurorów zagościły szerokie uśmiechy, a obrady były burzliwą, pasjonującą dyskusją. To dzięki Waszej kreatywności, pomysłowości i innowacyjności „Projektanci edukacji” są tym, czym są – najwspanialszym i największym konkursem na projekt edukacyjny w kraju!

To nie koniec rywalizacji!

Pamiętajcie, że nadal jesteście w grze! Wystarczy przystąpić do 2. etapu konkursu, zrealizować projekt i sięgnąć po jeden z pięciu Złotych Grantów. Drugi etap jest otwarty zarówno dla laureatów pierwszego etapu jak i dla tych, którzy jeszcze nie zdobyli nagrody. Różnica jest taka, że laureaci są zobowiązani do udziału w drugim etapie, gdyż taki jest warunek towarzyszący otrzymaniu grantu za pierwszy etap. Natomiast pozostali uczestnicy mogą śmiało z nimi rywalizować. Wszyscy macie takie same szanse, bo liczy się jakość i poziom realizacji Waszego pomysłu. 17 stycznia odblokujemy drugą część formularza zgłoszeniowego. Pamiętajcie: walczycie o 5 Złotych Grantów po 2000 zł każdy oraz o oraz nagrodę specjalną FOCUSA. A szczęście zawsze uśmiecha się do wytrwałych!

Oto lista zwycięzców pierwszego etapu – wybór jury:

Klasy 1-3 szkoły podstawowej:

Klasy 4-8 szkoły podstawowej:

Szkoły ponadpodstawowe

Oto lista zwycięzców pierwszego etapu – wybór internautów (kolejność nie odzwierciedla liczby głosów zdobytych przez poszczególne projekty):

Klasy 1-3 szkoły podstawowej:

Klasy 4-8 szkoły podstawowej:

Szkoły ponadpodstawowe: