X edycja konkursu „Projektanci edukacji” – aktualności

II etap „Projektantów edukacji”: najczęściej zadawane pytania

Kto pyta, nie błądzi. Często bywa jednak, że nasze pytanie zadał już wcześniej ktoś inny. Zamiast czekać na odpowiedź, warto więc sięgnąć „do źródeł”. Poniżej przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań związanych z konkursem. Jeżeli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, sprawdź jeszcze regulamin.

Rozpoczynamy drugi etap konkursu

Przedmiotem pierwszego etapu konkursu było zgłoszenie pomysłów na projekty edukacyjne. Teraz – gdy zwycięskie pomysły zostały wybrane – przechodzimy do etapu drugiego, czyli do realizacji.

Rozstrzygnięcie pierwszego etapu konkursu

7 stycznia w siedzibie Nowej Ery odbyło się posiedzenie jury, które wyłoniło 60 zwycięskich pomysłów na projekty edukacyjne. Kolejnych 15 pomysłów wybrali internauci w odrębnym głosowaniu. Łącznie przyznanych zostało więc 75 grantów finansowych, które pomogą zmienić naukę w przygodę. Serdecznie gratulujemy uczestnikom i laureatom!

Co mówią o sobie Projektanci?

Jak nieustannie podkreślamy, nazwa konkursu – „Projektanci edukacji” – nie jest przypadkowa. Mówi ona o jego kluczowym elemencie, trzonie wszystkich podejmowanych w jego ramach działań, czyli o Was – nauczycielach z pomysłami. A jak Projektanci opisują samych siebie?

„Projektanci edukacji” – nowa formuła, więcej korzyści

„Projektanci edukacji” to odświeżona odsłona „Projektu z klasą” – popularnego, ogólnopolskiego konkursu na projekt edukacyjny stworzonego przez wydawnictwo Nowa Era.

Dlaczego „Projekt z klasą” to teraz „Projektanci edukacji”?

W edukacji najważniejsi są ludzie. Organizując dziewięć edycji konkursu „Projekt z klasą”, poznaliśmy nauczycieli i uczniów pełnych inwencji i zaangażowania. Dziesiąta, jubileuszowa edycja to świetny moment, aby docenić Waszą kreatywność.

Dajcie się poznać, dołączcie do grupy „Projektanci edukacji”

Zapraszamy wszystkich uczestników i sympatyków konkursu „Projektanci edukacji” do elitarnej facebookowej grupy. Grupa zrzesza najbardziej kreatywnych i aktywnych nauczycieli, tworząc wyjątkową społeczność. Nie może Was tam zabraknąć!

Edukacja przyszłości i kompetencje XXI wieku

O edukacji przyszłości i kompetencjach XXI wieku rozmawiają Jolanta Gałecka, ekspertka edukacyjna, oraz Jan Stradowski, szef działu nauki magazynu „Focus”.

Aktywnie lepiej

Czym się różnią aktywne i frontalne metody nauczania i jak nauczyciele mogą zachęcić uczniów do aktywnej współpracy ze sobą?

Istota pracy projektem

Projekt jest odbywającym się w oznaczonym terminie zadaniem, wymagającym podejmowania różnorodnych działań, realizowanym przez uczniów samodzielnie, jednak pod kierunkiem nauczyciela, oraz według przygotowanego wcześniej planu. 

Zobacz także

Zasady

Sprawdź zasady udziału w konkursie.

Harmonogram

Zobacz, kiedy startują poszczególne etapy konkursu.

Galeria pomysłów

Zobacz wszystkie pomysły zgłoszone do konkursu.