Numer projektu: 123
Kategoria projektu: Szko艂a podstawowa 1鈥3

MATEMATYKA 馃憫KR脫LOW膭 NAUK!

Grant Jury

Grant Jury

Przyznawany przez Kapitu艂臋 Konkursow膮.

Dzi臋kujemy za oddanie g艂osu
Opis pomys艂u

Opis pomys艂u

Kochamy matematyk臋!I to w艂a艣nie jest naszym g艂ównym celem.Chcemy,aby matematyka by艂a przyjazna i lubiana przez dzieci. G艂ównym celem jest ukazanie dzieciom, 偶e matematyka jest wokó艂 nas. Realizuj膮c projekt chcemy,aby dzieci same przekona艂y si臋,偶e matematyka wi膮偶e si臋 równie偶 z innymi dziedzinami 偶ycia.
Plan dzia艂ania

Plan dzia艂ania

Plan dzia艂ania jest nast臋puj膮cy....Dzieci zostan膮 podzieleni na cztery zespo艂y.
1.ZESPÓ艁 KUCHARZY.
2.ZESPÓ艁 SPORTOWCÓW.
3.ZESPÓ艁 LITERATÓW.
4.ZESPÓ艁 KRAWIECTWA.

Ka偶da z grup b臋dzie "szuka膰 "matematyki w danych zawodach. 
*Grupa pierwsza przeprowadzi wywiad z szefem kuchni i dietetykiem.Stworzy równie偶 ksi膮偶k臋 kucharsk膮 pt. "Na 100%"
*Drugi zespó艂 b臋dzie uczestniczy艂 w meczu pi艂ki no偶nej,podczas ktorego wyszukiwa膰 b臋dzie figur geometrycznych,bry艂,geometrii,symetrii.
*Trzeci zespó艂 nagra audycj臋 radiow膮 z bibliotekarzem oraz zorganizuje wieczór poezji.(Recytacja utworów, w których spotkamy liczebniki g艂ówne i porz膮dkowe).
*Zespó艂 czwarty nagra film o pracy krawcowej.
Miejsce i czas realizacji

Miejsce i czas realizacji

Pomys艂 b臋dzie realizowany na terenie szko艂y i poza ni膮 w roku szkolnym 2019/2020 (od stycznia).
Korzy艣ci dla uczni贸w

Korzy艣ci dla uczni贸w

Podczas pracy nad projektem uczniowie zdob臋d膮 nowe umiej臋tno艣ci i poszerz膮 te,które ju偶 zdobyli.Naucz膮 si臋 przeprowadza膰 wywiad,montoowa膰 film, kre艣li膰 prawid艂owo figury geometryczne, bry艂y, oblicza膰 obwody figur. B臋d膮 równie偶 projektowa膰.
Poszerz膮 równie偶 kompetencje w zakresie technologii informacyjnej oraz komunikacji.
Wykorzystanie grantu

Wykorzystanie grantu

Jeste艣my ma艂膮 szko艂膮 wiejsk膮. Zdobyta nagroda umo偶liwi艂aby dzieciom uczestnictwo w meczu pi艂ki no偶nej, zaprojektowaniu i uszyciu strojów sportowych oraz wydaniu ksi膮偶ki kucharskiej.
Elementy unikatowe

Elementy unikatowe

MATEMATYKA nie musi by膰 nudna.Nie trzeba siedzie膰 tylko w 艂awce,aby zrozumie膰 matematyk臋.Cyfry,liczby,figury i znaki s膮 wokó艂 nas.Ten projekt pomo偶e dzieciom zrozumie膰 sens nauki matematyki.Chcemy,aby dzieci same,poprzez swoje dzia艂anie dosz艂y do wniosku,偶e matematyka jest nam potrzebn膮 w ka偶dej dziedzinie 偶ycia.

Szko艂a

Szko艂a Podstawowa w J臋drzychowicach

Adres

56a, 67-407 J臋drzychowice

Dzi臋kujemy za oddanie g艂osu
<< Wr贸膰 do listy projekt贸w