ADHD w szkole - metody wsparcia i pracy z uczniem

Współczesny świat jest niezwykle szybki i zmienny, przeładowany ilością bodźców i informacji. I dlatego nie dziwi wzrost liczby uczniów z diagnozą zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD).

Brak wsparcia może powodować eskalację objawów i przekształcanie się ich w zaburzenia zachowania i inne problemy natury psychicznej. Natomiast dobrze zaopiekowany uczeń może w pełni wykorzystywać w szkole swój potencjał. Przygotowaliśmy materiał, który pomoże Wam wspomagać waszych neuroróżnorodnych uczniów. 

Autorką materiału jest: 

Anna Tulczyńska: psycholożka, certyfikowana psychoterapeutka behawioralno-poznawcza, członkini Polskiego Towarzystwa Poznawczo Behawioralnej. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, od początku swoje drogi zawodowej związana z edukacją. Kieruje Ośrodkiem Promocji Talentów w Warszawie, stworzyła w szkole, w której pracuje program tutoringu rozwojowego. Jest autorką licznych publikacji poradnikowych dla nauczycieli i dyrektorów szkół. Prowadzi warsztaty i wykłady dla nauczycieli.